GARNİER AKTİF SAF&TEMİZ (EXFOFIRÇA) YÜZ YIKAMA JELİ

by - Nisan 06, 2014

Merhabalar,


Eveet, tatili biraz uzattım ve sonunda geri döndüm sık sık yazmaya devam edeceğiim.

Güzel bir cilt; temiz ve nemli olmaktan geçiyor.

Gün içinde makyaj yapıyoruz, kirli havaya maruz kalıyoruz, hiç birşey yapmasak bile cildimizin kendisinin ürettiği kirler oluyor.

Garnier benim sevdiğim bir marka olmayı nedense başaramıyor. Sanırım fazla şey vaad ediyor ve bunları benim gözümde karşılayamadığından oluyor bütün bunlar.

Gelelim ürünümüze;

Aktif Saf & Temiz / ExfoFırça


Ürünü yeni almadım o yüzden fiyat konusunda çok emin değilim ama internetten baktığım kadarıyla 14 - 17 TL arasında bir fiyata sahip.

Akne eğilimli ciltler için üretilmiş, ciltteki pürüzleri arındıran, yağlanma karşıtı bir ürün olduğunu savunuyor.

Bu ürünü diğer jellerden ayıran özelliği ise başlığı. 

NOT !! : Sivilce eğilimli yada sivilce bulunan yüze peeling yapılmaz.

Benim gibi peeling yapamayan özentiler için yapılmış adeta! Bende buna vuruldum. 

Alırken tereddüt etmedim değil fakat fırçası oldukça yumuşak. Hatta fazla yumuşak, neredeyse etkisi bile olmuyor.

Yıkama jeli ise fena sayılmaz, ferahlatıcı bir etkisi var ve yüzü germiyor. Ama vaad ettiklerini yapıyor mu derseniz, yapmıyor. 

Ayrıca üstündeki kullanımına göre kullanırsanız çok fazla ürün tüketmek zorundasınız çünkü başlığından dolayı çok köpürmüyor. 

Yüz yıkama jeli nasıl kullanılır merak edenleriniz varsa buraya  Tık Tık !!

Şunuda eklemeden edemeyeceğim eğer cildiniz yağlı yada karma değilse kullanmanızı pek önermem çünkü biraz kurutucu bir etkisi var.

        Kısaca özetleyecek olursam;
  • Tekrar alacağım bir ürün değil.
  • Temizlemesi fena değil. 
  • Verdiği ferahlık hissi güzel. 


NOT !! : Bu ürünü alıp yüzünde kullanamayıp ama duş jeli olarak kullanıp memnun kalan arkadaşlarımda var! Gerçi duş jeli için biraz pahalı olur sizce?

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Aklimda olan bir üründü ama suan sildim , fircasinin guzel olabilecegini dusunuyordum :)

    YanıtlaSil
  2. Fırçası için almayı düşünüyorsan alma derim :)) Benimkinin fırçaları resmen yamuldu.

    YanıtlaSil