RİVAL DE LOOP CONCEALER

by - Mayıs 04, 2014

Merhaba kızlaar,


Herkes gibi bende göz altı şişkinliği veya morluklardan nefret ediyorum. Kurtulmanın bin bir yolunu denesem de sanırım biraz genetik benimki. Morluk olmasa da kızarıklık ve damarlarımın görünmesi hoşuma gitmiyor. Bu yüzdende göz altı kapatıcıma dikkat ediyorum. 

Bugünde size yine bir Rossmann ürünü olan Rival de Loop Concealer'dan bahsedeceğim. 


Fiyat : 7,30 TL

Rival de Loop'u seviyorum. Fiyatlarına göre oldukça başarılı ürünler üretiyorlar. 
Benim kullandığım 03 numarası. Sarı alt tonlu ve içinde hafif turunculuk var. Sanırım 01 numarasıydı oda oldukça pembe alt tonluydu. 


Gördüğünüz gibi sadece göz altlarım da değil genelinde damarlarım oldukça belli ehehe. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim ürün oldukça bereketli.


Ürün likit olduğu için dağıtması kolay oluyor. Ben fırça yerine parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum. Gördüğünüz gibi kapatıcılığı da oldukça başarılı.

NOT!! : Kapatıcı denerken bileğinizde denemeyin. Yoksa yanılırsınız!
Bileğimde renk oldukça koyu duruyor, sadece kapatıcılığını görmeniz açısından bileğimde denedim, rengi tenime tam uyuyor.

NOT!! : Eğer göz altlarınızda ki morluklardan şikayetciyseniz göz altlarınıza açık renk kapatıcı uygulamayın. Onun yerine içinde turunculuk içeren kapatıcılar tercih edin. 

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Notlar çok faydalı olmuş ,bana biraz koyu bir renk gibi geldi ama kapatıcılığı ve fiyatı gayet iyi. :)

    YanıtlaSil
  2. Sagol canim, anneler günü indiriminden bir acik rengini aldim bu sefer de onu denicem bakalim.

    YanıtlaSil