HANGİ ÜRÜN NEREDE UCUZ? - YILBAŞI İNDİRİMİ

by - Aralık 25, 2015

Merhabalaar,

Yeni yıl heyecanı heryeri sarmışken, indirim haberleriyle bende sizi heyecanlandırmak istedim.

Gratis, indirimini çok havalı bir şekilde açıkladı. Geri sayım başlattı ve ben nolur tüm mağazada %50 indirim olsun diye dua ettim. Ehh çoğu üründe %40 + %10 indirim yapmış yinede.

The balm, Gosh, Maybelline, Loreal %40 + %10 indirimle diğer mağazalardan daha avantajlı.
Golden Rose  %30 + %10 indirimle yine tercih edilecekler markalar arasında.

Watsons'a baktığımız zaman indirimini en çok beğendiğim oldu. Neredeyse tüm alışverişinizi buradan yapabilirsiniz.

Max Factor, Deborah, Note, Alix Avien %50 indirimde.
Revlon, Rimmel London ise %40 indirimde.
Revlon bu indirimde değerlendirilmeli mutlaka!

Gözleri Rossmann'a çevirdiğimiz zaman, beni üzdün Rossmann...
Rival de Loop makyaj ve cilt bakım ürünlerinde %40 indirim yapmış.
Pastel markası almayı düşünenler yine Rossmann'a bakabilirler %40 indirimde.
Kendi markalarında da indirim yapmış bu sefer, bu güzel oldu İsana %40 , Alterra %30 indirimde.

Cilt bakım ürünlerine baktığımızda genel olarak bu 3 mağazada aynı civarda indirim yaptılar. 
Loreal, Olay, Nivea, Neutrogena, Diadermine %50 indirimde.

Yeni yılda hepimize daha güzel indirimler bekliyorum, sevgiyle kalın

Diğer Yayınlar

0 yorum