Yıl olmuş 2021

by - Kasım 05, 2021

 Merhabalar,

(Artık sadece mail giriş cümlesi benim için bunu yazmak, nereden nereye... )

Yıl olmuş 2021. 

En son 2019'da yazmışım geri döndüm diye. Biraz da geçmişe döndüm, maziye baktım. Üniversite zamanlarında başladığım, kendime hobi edindiğim hatta bazen de kazanç sağladığım bu mecradan ne kadar da uzaklaşmışım. Oysa ne kadar severek yazardım.

Hayat işte.

Sizi farkında olmadan bambaşka tempolara sokuyor. Hobi dediğiniz şeylerden uzaklaştırıyor. Kendinizi bile unutmanızı sağlıyor.  Makyaj, benim için hobi iken artık sadece sabahları işe giderken yüzüme renk gelsin diye yaptığım bir işlemden ibaret oldu. Nerede o renk renk paletler :)

Kendini 5 yıl sonra nerede görüyorsun deselerdi olduğum yeri tahmin edemezdim. 27 yaşımda; başardıklarımla, kendimle, gurur duyuyorum. Ama kariyer basamaklarını çıkarken, kendimden de ödünler veriyorum. Başarılı insanların yalnız olma sebebi de bu olabilir belki. İstediğiniz kadar hedefler koyun, yine de yenik düşebiliyorsunuz. Bende öyle oldu. Plansız olun diyemem ama akışa ayak uydurmak gerekiyor bazen. Sonuçta her şey zamanında güzel.

Bakın hala 8 yıl önce açtığım buraya içimi dökebiliyorum. Bazı şeyler iyi ki var.


Diğer Yayınlar

0 yorum