Johnson's Baby extra sensitive ıslak mendili

by - Ocak 23, 2014

Merhabalar,

Bugün Johnson's Baby extra sensitive ıslak mendili hakkındaki görüşlerimi sizlerle paylaşıcam. 

                       

                                      56'lı ıslak mendilin fiyatı: 5,90 TL

  •   Türkiyenin tek göz yakmayan formüllü ve kokusuz ıslak mendiliymiş. 
  •   Yeni doğan bebekler için  özel olarak geliştirilmiş.
  •   Saf su kadar yumuşak olduğu için göz çevresinde de kullanılabiliyormuş.
  •  %97 oranında saf su ve temel temizleme maddeleri içeriyor, suyun bile çıkaramadığı yağsı atıkları temizliyormuş.

        Aman allahıım! bu nasıl bir ıslak mendil dedim...


   Aslında ıslak mendil olarak değilde, üşendiğim günlerde makyajımı temizlerim diye merakla aldım.  Neden makyaj temizleme mendili değilde ıslak mendil aldın derseniz, Johnson's Baby isim yapmış markalardan ve bebekler konusunda da çok hassaslar. Dedimki bebekler için hassas ürünler üretiyorlar bide extra sensitive (ekstra hassas) diyolar hemde göz yakmayan formülde üretiyorlar makyajımı temizlemek için kullanabilirim diye düşündüm.  


                 Ve paketi açmamla birlikte şoka uğradım. Tam bir fiyasko!  
             (Makyaj temizleme mendilinden vazgeçmemek gerekiyormuş.)

   Saf su kadar yumuşak ıslak mendil denince insanın aklına şöyle ıslak ıslak, yumuşacık bir mendil geliyor. I ııh, hiçte öyle değil. Neredeyse kuru denicek şekilde ve çok sert. Yani ben makyajımı temizlemeyi geçtim onunla bebekleri nasıl silicekler edicekler bilemedim :/

   Yinede ön yargılı olmamak gerek dedim ve makyajımı temizlemeyi denedim. Islak bir yapısı olmadığı için tam temizlemiyor yada temizlemiş hissi vermedi bana. Tekrar tekrar sildim ve neredeyse tahriş edicektim yüzümü. 

   Daha sonrasında bitirmek için ne kadar gereksiz iş varsa onlarda kullandım ve bitirdim sonunda. Tekrar alırmıyım tabiki hayır!

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Ben de hiç sevmedim bu ürünü. Diğer çeşidi bundan da beter, çok yoğun bir parfümü var. Maalesef Johnson's bu ıslak mendil olayını becerememiş.

    YanıtlaSil