KIŞ KOMBİNİ

by - Ocak 26, 2014

Merhaba arkadaşlar,

   Güneşli günlere hasret kalıcağımız günler başladı. Yağmur ve soğuk tekrardan yüzünü gösterdi. Meteorolojinin haberine göre bir hafta daha Türkiye yağış altında gibi görünüyor.

   Açık öğretim sınavlarından dolayı sabahın 8'inden beri dışardaydım ve bildiğiniz titrediim. Sınavlardan sonrada birazcık gezerim diye düşündüm. Vitrinlere bakmayı planlayan ben, kendini kaybetmiş ve saatlerce gezmiş bulunmaktayım.

   Soğuklar geldi, mağazalarda indirimler başladı ve bende sizlere öneride bulunmadan edemedim :))

   Hadi ozaman başlayalım.

   Geçen sene başlayan plastik çizme modasına alışamadığımı belirtmek isterim. Ama okadar çok modelleri çıktı ki bu çizmelerin, bazende hoşuma gitmiyor değil.  Özelliklede cici cici giyinen kızlara pek bir yakıştırıyorum. Pek tarzım olmasada elinizde bir tane bulundurmada fayda var. Yağmurlu günlerde kesinlikle kolaylık.
Cici kızlara yakıştırdığımı söylemiştim ozaman aşağıda kombinlediklerim  cici kızlara gelsiiin...



1 numaralı kombin;

Kırmızı çizme, tam olarak ben buradayım cesaretin varsa bekliyorum diyor. Markafoni.com'da bulabilirsiniz. Fiyatı; 29,99 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

Hem kulaklıklı, hem şirin hemde kış desenlerinde tam korunaklı bir şapka kendisi.
Kendisini H&M'de bulabilirsiniz. Fiyatı; 39,95 TL

Bu kadar renkli parçaları bence en iyi lacivert tamamlar, oyüzden ojede ise sedefli laciverti seçtim.
Mavi'de bulabilirsiniz. Fiyatı; 4,99 TL 
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

2 numaralı kombin;

Vitrinleri süsleyen renklerden birisi ise askeri yeşil. Kalın tabanıyla karlı günlerde de kullanılabilecek aynı zamanda da çok şık duran bir çizme. Biliyorum çünkü bugün dayanamadım kendimede aldım :))
Collezione'da bulabilirsiniz. Fiyatı; 39.99 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

Şu koca ponponlu bereyi beğenmeyeniniz var mı? bence yoktur. Bu arada krem ve yeşil rengiyle gayet kullanışlı hale gelmiş bere.
H&M'de bulabilirsiniz. Fiyatı; 24,95 TL

Krem-Yeşil-Bordo benim için ayrılmaz üçlü olduğundan ojeyi bordo seçtim.
Flormar'da bulabilirsiniz. Fiyatı; 4,50 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

Cici kızlar için olanlar benden geçti artık diyorsanız (ki bence demeyin!) kış günlerini daha çok yansıtan renklerle de kombin yapmayı unutmadım. 



Bana göre kışın iki rengi vardır. Lacivert ve siyah. Buna kahverengiyide ekleyebiliriz tabiki ama önceliğim lacivert ve siyah olacaktır.

3 numaralı kombin;

Lacivert renkteki çizmeyi dar paça jeanla harika kombinler yaratabilirsiniz.
Zizigo.com'da bulabilirsiniz. Fiyatı; 69,99 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

Krem, gri ve lacivert geçiş renklerinden oluşan karışık desenli bu bereyle çok cool görünüceğinizin garantisini veriyorum size.
Mavi'de bulabilirsiniz. Fiyatı; 34,99 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

Ve soğuk günlerin vazgeçilmez olan rengi griyide ojede seçtim.
Mavi'de bulabilirsiniz. Fiyatı; 4,50 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

4 numaralı kombin;

Son olarak her zaman kurtarıcı olan ve asil duran siyah rengini seçtim.
markafoni.com'da bulabilirsiniz. Fiyatı; 39,99 TL

Bu sene daha çok ön plana çıkan kedi kulaklı bereyide eklemeden edemedim.
H&M'de bulabilirsiniz. Fiyatı; 19,95 TL

Siyahı canlandırıcak bir renk olsun istedim ve gül kurusu rengini uygun buldum.
Flormar'da bulabilirsiniz. Fiyatı; 1,56 TL
Daha detaylı bu linkten ulaşabilirsiniz.

 Sizler için uygun fiyatlı ve vitrinlerde çokca gördüğümüz ürünleri seçmeye çalıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Hoşçakalııın...

NOT!! : H&M sayfası sorun verdiği için linklerini ekleyemedim kusura bakmayın.

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Ayy ozellikle berelere bayildim hepsi mi seker olur :) 2.kombindeki favorim oldu h&m'de var midir acaba hala

    YanıtlaSil
  2. Maleseff eskişehirde hala bir H&M yok :( oyüzden bir fikrim yok canıım

    YanıtlaSil