Rossmann sun ozon sonnencreme

by - Ocak 17, 2014

Merhaba arkadaşlar,


Ozon tabakasından süzülerek yeryüzüne ulaşan  4 farklı dalga boyunda güneş ışınları var. Bunlardan UVA ve UVB zararlı olan ışınlar.  UVB: Cilt kanserine neden olmakta, UVA: Kanser riskini arttırmaktadır.Bu nedenle kış aylarında da güneş kremlerinden vazgeçmemeli ve yaz kış güneş kremlerimizi kullanmalıyız.

Gelelim ürünümüze;

Rossmann'da satılan Sun Ozon markalı ve 30 spf özelliğine sahip bir güneş kremi. 


       Daha önce bir çok markanın güneş kremlerini denedim ama bir türlü dost olamadım şu güneş kremleriyle. Sizde benimle aynı dertten muzdaripseniz sonunda kremimizi bulduk! Özellikle kış aylarında orta dereceli bir koruma için ideal bir güneş kremi. Yaz ayları için biraz daha yüksek korumalı bir güneşi kremi öneririm yinede. Sun ozon markasının 50 faktöre kadar güneş kremi var lakin ben Rossmann'da daha görmedim, yaz aylarına doğru gelir mi bilemiyorum. 
       Özellikle hassas ve tahrişe meyilli ciltler için üretilmiş bir krem. Krem diyorum ama losyonumsu kıvamda. Kolay sürülen çabuk emilen cinsten bir güneş kremi. Yalnız kokusu açısından biraz mutsuzum sanki sinek kovucu spreylerin kokusunu andırıyor gibi geliyor bana :( 

                  Bu arada söylemeden geçemiceğim fiyatı : 5,45 TL

      Ee bu fiyata güneş kremi bulmuşuz hemde hassas ciltler için olanını bulmuşuz kokusuna katlanıcaz artık ne yapalım. Öyle dayanılmaz bir kokusu da yok yanlış anlaşılmasın uçucu bir koku diyelim biz ona. Bu arada ürünün ambalajı 100ml onuda eklemeden geçmiyim. 

     Cildinize iyi bakmak için nemlendiricinizi ve güneş kreminizi sürmeyi ihmal etmeyin, hoşçakalıııın :)

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. rosmannın bütün ürünlerine bayılıyorum bunu da yazdım bir kenara blog keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil