RİVAL DE LOOP GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

by - Mart 14, 2014

Merhabalar,

Rossmann ürünleri denemeye başladığımı söylemiştim. 
İsana saç köpüğünden sonra Rival de loop markasının ürünlerini denemeye başladım.

Bu markanın hem cilt bakım ürünleri hemde makyaj ürünleri var, ayrıca gençler içinde young serisi var. 

Uzun zaman önce aldığım ama denemeden yazısını yazmak istemediğim çift bazlı göz makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim sizlere bugün.

Fiyatı : 2,99 TL

Bir göz makyaj temizleyicisine ihtiyacım vardı ve yakın zamanda ne gratis ne de watsons'da indirim yoktu.

Bende Rossmann'ın yolunu tuttum. 

NOT !! : Açıkçası Eskişehir'de Rossmann'ın yeri biraz uzak, o yüzden sürekli gittiğim bir yer değil.

Gittiğimde iki çeşit göz makyaj temizleyicisi ile karşılaştım. Birisi waterproff (suya dayanıklı) , diğeri ise normal göz makyaj temizleyicisi idi.

 Bende arada suya dayanıklı ürünler kullandığım için waterproff olanı tercih ettim.
Tam adı Rival de Loop Clean&Care

Kasaya doğru giderken bu göz makyaj temizleyicilerinin seyahat boylarını gördüm. Göz makyaj temizleyicisinin de seyahat boyu mu olurmuş canım! dedim kendi kendime. 

Tam boyu 100ml, seyahat boyu da yarısı kadar yani 50 ml. Fiyatlarını karşılaştırmadan edemedim. Vee fiyatıda yarı yarıya ! 

Bende tam boyunu bırakıp, seyahat boyunu denemeye karar verdim. Zaten bunlar sıvı ürünler olduğu için 50ml olanıda iş görür diye düşündüm.

 Ve diyorum ki iyiki seyahat boyunu almışım!

Waterproff olanı çift fazlı, kullanmadan önce çalkalamak ve öyle kullanmak gerekiyor. 


Biz türk milleti olarak bol bol kullanmayı severiz (sanki daha iyi temizlicekmiş gibi). Bu nedenle gözüme mi kaçırdım diye düşünürek ilk başlarda önemsemedim ama gözlerimi aşırı derecede yaktı. Daha sonrasında dikkatli kullandığımda bu sorunu biraz aştık gibi oldu.

Diğer önemli nokta ise baya bir yağlı. Kullandıktan sonra gözleriniz aşırı derecede yağlı kalıyor, suyla yıkama isteği duyuyorsunuz. Ve bu yağlı histe istenmeyen bir durum çünkü yağ bezi oluşumunu tetikliyor.

Temizlemesine gelirsek suya dayanıklı ürünleri çıkarmıyor fakat normal temizlemesi sınıfı geçer durumda. 

NOT !! : İnternetten araştırdığım kadarıyla gözde yakma hissini yaşayanlar olmuş ama sorun yaşamayıp, çok severek kullananlarda var. 

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiler...

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Bende almıştım bu ürünü uzun zamandır duruyor hiç kullanmadım daha umarım bir sorun yaşamam . :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım yaşamazsın canım, hassassa gözlerin dikkatli kullanmak gerekiyor :))

    YanıtlaSil