BARCELİNO SAÇ BAKIM YAĞI / HAİR CARE OİL

by - Temmuz 03, 2014

Merhabalaar,

Antalya'ya geldiğimden beri blogumla çok ilgilenemediğimin farkındayım. Sizi ihmal ettiğimi düşünmeyin sakıın! Sadece burası çok sıcak ve insanın hiç bir şey yapası gelmiyor. 
Hava istisnasız her gün 40-45 derece. Durum böyle olunca insanın sudan çıkası gelmiyor. İstemeden de saçlarımız yıpranıyor. Yaz aylarında saçlarda kuruluk, çatallaşma, zor taranma durumu hepimizin baş belası ama bununda çözümü var; 

BARCELİNO SAÇ YAĞI


Uzun zamandır kullandığım ve etkisini kısa sürede gördüğüm mucizevi yağ karışımı. Bir çok markanın ürününden çok daha başarılı. ;İçerisinde 15 tane yağ karışımı bulunuyor. Ben tesadüf eseri aktarda tanışmıştım bu ürünle. İnternette de satılıyor fakat çok fazla çakmasını yapıyorlarmış. (Holograma dikkat!)

Fiyatı: 10-15 TL


%80'e kadar sağlıklı saç vaad ediyor barcelino bize.
 İlk kullanımlarda kokusu size keskin gelebilir, zamanla müptelası olucaksınız garantisini veriyorum.
Saçlara parlaklık verebilme konusunda iddialılar bu yüzden saç boyanıza da karıştırabiliyorsunuz.

Peki ben nasıl kullanıyorum?

Haftada 2 kez uygulamaya özen gösteriyorum.
Bende saç diye bir dert olduğu için fısfıss yaparak uygulamak pek faydalı olmuyor. Onun için elime sıkıp saçıma öyle uyguluyorum. Diplerden başlayarak saçıma masaj yapıyorum. Eğer o gün işim yoksa saçıma sürüp 2-3 saat bekletiyorum. Acelem varsa 30dk  yeterli oluyor. 

Sonrasında kolay taranan, parlaklık kazanan ve uzayan saçlar görüceksiniz. Saçlara sağlıklı görünüm verirken uzamasına da yardımcı oluyor. Eğer saçlarınızı uzatmak istiyorsanız, 2 ay düzenli olarak kullanın ve farkı gözlerinizle görün diyorum sadece.

İşte Barcelino'nun vaad ettikleri;


Diğer Yayınlar

10 yorum

  1. 2 ayda düzenli kullanınca etki gösterebilmesi güzelmiş.Sanırım benim de böyle bir şeye ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  2. Saç uzatmak istiyorsan kesin dene canim, çok başarılı :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de saç bakım yağlarını sık kullanırım. İlik maskesi de yapıyorum.
    Blogunu blog keşfi sayesinde keşfettim. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Tabikii uğrarım, ilik maskesini merak ettim bakk

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. hediye alınabilecek bir ürün teşekkürler dilara

    YanıtlaSil
  8. Çoook güzeeeelll

    YanıtlaSil