BAYRAM İNDİRİMİ MİNİ ALIŞVERİŞ

by - Eylül 27, 2014

Merhabalaar,

Yine bir alışveriş yazısı. Yine az ürün. Almamaya çalışıyorum arkadaş. Tutuyorum kendimi. Aaa yeter diyorum, bunun sonu yok diyorum, sana benzeri var önce o bitsin diyorum. Diyorum da diyorum. Sizlere de tavsiye ediyorum. Bu çok kafiyeli cümleleri bir kenara koyuyorum. Bak yine oldu sanırım.

Ya ben bir şeyi alınca dayanamiyorum, hemen açıyorum. Kokusuna bakıyorum, yapısına bakıyorum, rengi falan derken hevesimi alıyorum ve kenara koyuyorum. Tabiki böyle yapınca da son kullanma tarihi başlamış oluyor. Sonra 'ayy bunların hangisini kullansam, önce hangisini almıştımkii?' Durumuna geliyorsunuz. Oyuzden artık az ve öz almaya kararlıyım. Bakalım :D


Neler aldığıma gelirsek;

Dirty works eye cream; Gözaltı nemlendiricine başlamak istiyordum artık. Yaş oldu 20. Indirimli bulunca kaptım sonuncusunu. Fiyatı; 8.75tl

Essence big lashes; Rimel, rimeldir dedim attım sepete. Fırçasıda gayet güzel. Henüz denemedim ama iyi sonuç vereceği kesin. Fiyatı; 5.50tl

Benri 72li ıslak mendil; O fiyata ıslak mendil mi olurmuş hemde 72li. Bi köşede dursun mantığıyla alındı. Fiyatı; 1.25tl



Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Essence big lashes rimeli kullanmıştım önceden fena değil ama zamanla topaklanma yapıyor malesef...Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten ilk günler güzel güzel kullanıyorsun sonra hemen kuruyuveriyor. Çok teşekkür ederim tatlım, dayanamadım bugün yine rossmanndan biseyler aldım :/

    YanıtlaSil