MAYBELLİNE SUYA DAYANIKLI VE KALICI MAKYAJA ÖZEL 2'Sİ1 ARADA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

by - Ekim 24, 2014

Merhabalaar,

Ben normalde özel günler dışında far kullanmayı pek sevmiyorum. Kullansam bile gündüzleri abartmayı sevmiyorum diyelim. Ve tabi ki bir göz makyajının tamamlayıcısı maskaradır. Biz kadınlar güzel görünmek uğruna, günlük hayatta bile suya dayanıklı maskaralar kullanıyoruz. Kirpiklere zarar vermeden göz makyajını temizlemek ise kimi zaman eziyet olabiliyor -ki birde yorgunsanız.-

Ben bugün sizlere;

Maybelline Suya dayanıklı ve Kalıcı makyaja özel 2'si1 arada göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.

Fiyatı: 16 TL
(%50 indirime girdiği oluyor.)

NOT: Kaşımın şekilsizliği için kusura bakmayın, artık kuaföre gitmeyip kendim şekillendirme kararı aldım.

Başka bir ürün denemeden sadece bununla her gün göz makyajımı temizledim. Arada bir kaç kirpiğimi pamukta görmüyor değildim tabi ki.  

Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. -çünkü 2 fazlı-
Bir kere çalkalamanız yetiyor, ürün çabuk karışıyor.

Dediği gibi hassas gözlere uygun yapıda, herhangi bir yanma, kaşıntı vs. yapmadı.



 Suya dayanıklı rimeli çözmesi biraz zaman alıyor. Pamuğa döktükten sonra bir süre gözümde bekletip, temizledikten sonra iyi sonuç aldım.

Yağsız formül diyor buna katılıyorum fakat temizledikten sonra yıkama isteği uyandırıyor. Ama gerçekten de yağlı bir formülü yok, göz makyajını temizledikten sonra dokunduğumda farklı bir his bırakıyor. Yağ gibi ovuşturulmuyor yani.

Yumuşaklık veriyor mu derseniz, eh her göz makyaj temizleyicisi kadar derim. 

NOT: Söylemeden geçemeyeceğim sanki benim kirpiklerime iyi geldi, uzattı gibi hissediyorum. Emin değilim.

Kısacası ben beğendim, tekrar alır mıyım? -Evet alırım.

Diğer Yayınlar

0 yorum