TONI & GUY DETOX ŞAMPUAN

by - Kasım 30, 2014

Merhabalar,

Umarım haftasonunuz güzel geçiyordur, bittiğine sevinemeden yenilerinin başladığı bir sınav  haftasına giriyorum ben.  Neyse konumuza gelelim.

Bugün ki konuğumuz;
TONI & GUY 
DETOX ŞAMPUAN

Fiyatı: 35TL
Benim kıvırcıktan dalgalıya dönmüş bulunmakta bu ara saçlarım. Havadandır diye tahmin ediyorum. Bu arada saçlarımda ki dökülme de devam ediyor. Yakında doktorun kapısını çalacağa benziyorum. Daha önce saç dökülmesi sebeplerini yazdığım bir yazı vardı. Okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Saçlarımda ağırlık oluşuyor, hacmini ertesi güne kaybediyor diye hayıflanırken birde yağlanma sorunu başladı. 2 günde saçlarım yağlanıyordu. Bu seferde iyice sönük görünen saçlar oluyor. 

Günlerden bir gün Watsons mağazasında kendimi kaybetmişken saç analizi yapıldığını gördüm, derdimi anlattım. Sonra kullandıkları aletle saç diplerime yakından baktık ve sonuç olarak bana bu şampuanı önerdiler. Çok büyük beklentiler içine girmeden, denemekte fayda var diyerek aldım. Yalnız bu şampuanı sürekli olarak kullanamıyorsunuz, yoksa aşırı kuruma meydana getiriyormuş. Haftada bir veya iki kere kullanmak en uygunu. 

Başta da söylediğim gibi çok büyük beklentilere girmemek gerekiyor. Ama saçınızın temizlendiğini, kafa derinizin nefes aldığını hissediyorsunuz. Zaten bu şampuanın olayı da saçtaki sprey, köpük, durulanamayan şampuandan atıklarından arındırmak. Köpürmesi başarılı. Yağlanmayı giderdi mi diye soracak olursanız, düzenli kullanımda evet biraz düzelme oldu. Yalnız bu şampuanı kullandıktan sonra saçlarım tiftik tiftik oluyor. Sonrasında mutlaka sıvı saç kremi kullanmam gerekiyor. 


Kapağı gördüğünüz şekilde bas-aç şeklinde. Kullanımda tasarruf sağlıyor böylece. Zaten dediğim gibi haftada bir kez kullandığınız için baya uzun süre gidiyor. Yalnız ben şampuanı elimden düşürdüm ve kapağı kırıldı. Bas-aç olayı malesef tutmuyor benimkinde. İçindeki ürün azaldıkça, şişeyi sıktıkça şişe içine çöküyor. Ambalajı çok kaliteli görünse de uygulamada beğenmedim. 

Bir diğer beğenmediğim konu ise kokusu. Açıkçası sıcak suyla birleşince biraz nefesimi daralttı. Çok baskın, baharatlı bir kokusu var. Bilir misiniz bilmiyorum ama biz kaynar deriz, başka yerlerde 7 bahar, lohusa şerbeti vs. diyorlar. Öyle bir kokusu var. Parfüm konusunda hassassanız, bilemiyorum severmisiniz. 

Tekrar alır mısın derseniz, bir kez daha düşünürüm sırf kokusu yüzünden.

Diğer Yayınlar

6 yorum

  1. yaglı saclar ıcın onerebılcegınız baska bır sampuan var mı

    YanıtlaSil
  2. Yağı önleyen ama kurutmayan bir şampuan henüz bende bulamadım. Fakat saçını önce beyaz sabunla yıkayıp, bekletmeden durulayıp sonra da şampuanlarsan yağlanmanın biraz önüne geçmiş olabilirsin :))

    YanıtlaSil
  3. nerede satılır demiştiniz nereden bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik ürünleri satan büyük zincir mağazalarda bulabilirsiniz. Gratis, watsons, rossmann, boyner vs.

      Sil
  4. Sizi keşfettiğime çok sevindimm :)

    YanıtlaSil