RİVAL DE LOOP YOUNG EYESHADOW BASE

by - Ocak 04, 2015

Merhabalar,

Göz makyajı yapmayı sevenlerin elinden düşmeyen ürünlerden biriside muhakkak göz bazıdır. Göz bazını, özellikle göz kapağı yağlı olan kişilerin kullanması gerekiyor. Aksi taktirde sürdüğünüz far kısa bir sürede çizgiler şeklinde toplanmaya başlar. Şahsen ben eyeliner bile sürsem 1-2 saat içinde bulaşma yapıyor. Bu sebeple göz bazı kullanmak şart bayanlar.

Bugünkü konu başlığımız ise;

Rival de Loop Young Eyeshadow Base







           Fiyatı; 5-6 TL arası









Yukarıda da anlattığım gibi göz makyajınızın sabit kalması için, farların rengini daha belirgin durması için göz bazı kullanmak şart. Piyasadaki en uygun fiyatlı göz bazını ben rival de loop'ta buldum. Çokta memnun kaldım. Tek dezavantajı, hijyen açısından kavanozda olması olabilir. Ha birde şunu söylemeden geçemeyeceğim; bazıları göz bazını, göz kapağındaki damarlı görüntüden kurtulmak için kullanıyor. Eğer bu amaçla bir göz bazı arıyorsanız bu ürünü önermem. Çünkü tek başına kullanıldığında çizgilere dolma gibi hoş olmayan bir görüntü bırakıyor. Fakat nasıl bir hikmetse far kullandığınızda bu sorunu yaşamıyorsunuz. Pürüzsüz bir tabaka oluşturuyor.


NOT: Ben bu ürünü yeri geliyor kaş altına aydınlatıcı olarak da kullanıyorum. Çok sade ve sağlıklı bir ışıltı katıyor.

Kısacası göz bazında marka, fiyat vs. çokta farketmiyor hepsi aynı işlevi görüyor. Yüksek fiyatlı üründe sabitliyor 5 liralık üründe. Seçim size kalmış :))

Sevgiler...

Diğer Yayınlar

2 yorum