AİLE MİRASI KREM; EXCİPİAL HYDRO EMÜLSİYON

by - Mart 22, 2015

Merhabalaar,

Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır diye boşuna dememiş atalarımız. Havaya bir bakıyorsun günlük güneşlik, ertesi gün ise lapa lapa kar yağıyor. Bugün de yalancı bahar havası yaşıyoruz anlayacağınız :)

Doğal olarak cildimiz de ne yapacağını şaşırıyor. Benim elim böyle havalarda; Excipial Hydro Emülsiyon'a gidiyor.


Öyle sizi cezbedecek süslü bir şişesi yok malesef. Fiyatı da çok uygun hatta o yüzden 'memur kremi' lakabını almış bir krem :)


Su içinde yağ emülsiyonu olarak geçiyor. O yüzden de yapısı çok hafif ve kolay emiliyor. Yağlı bir his bırakmıyor. Kuruyan derinizi nemlendiriyor, içindeki üre sayesinde de cildinizdeki suyu tutarak nemliliği daha da arttırıyor. Kuru soğukların olduğu havalarda, özellikle kullanmaya dikkat ediyorum. Uzun vadeli kullanımda tedavi edici bir krem aynı zamanda. Tüm vücudunuz için kullanabilirsiniz, yüzünüzde buna dahil.

NOT: Hatta çoğu ünlü kozmetik firmaları bu kremlere extra ilaveler ekleyip yeni ürünler üretiyorlarmış.

Ben su bazlı olanını kullanıyorum fakat bir çeşidi daha var, o da Excipial Lipo.

Lipo'nun yapısı biraz daha ağır. Cildiniz aşırı kuru ise Lipo'yu kullanmanızı tavsiye ederim. Tabiki nem ihtiyacı yaşa göre de değişiklik gösterebiliyor. Anneannem ve annem lipo kullanırken, ben hydro kullanıyorum. 

Anlayacağınız bizim ailenin vazgeçilmez üyesi :)

Sevgiler.

Diğer Yayınlar

0 yorum