METALİK GÖRÜNÜMLÜ GECE-GÜNDÜZ MAKYAJI - METALLİC MAKEUP

by - Mart 15, 2015

Merhabalaar,


Yılbaşından beri makyaj yazısı yazmadığımı farkettim. Eğer yılbaşı makyaj yazımı okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Açıkçası makyaj yazısı yazmaya biraz çekiniyorum. Neden mi? Çünkü bu benim makyaj zevkim ve ne derece beğenirsiniz bilemiyorum sonuçta. Neyse sizi yine renkli sayılabilecek bir makyaj bekliyor.


Makyajımın demir başlarını yukarıdaki fotoğrafta görüyorsunuz. Hepside uygun fiyatlı ve başarılı ürünler. 
Sol baştan saymaya başlarsam;

Minicik farımız Gratislerde satılan City Color. Daha detaylı okumak isterseniz farklı renginin yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Diğeri ise Golden Rose'un bitmeye yüz tutmuş olan 03 numaralı stick fondöteni. Kontürleme işleminde kullanıyorum genellikle.

Genel olarak Essence'nin rimellerinden memnun kalıyorum. Volum veren rimeli bu da.

Fondöten olarak vazgeçilmezim olan Match Perfection yine benimle. Detaylı yazısı burada.

Ve bu makyajın yıldızı Catherine Arley'ın 16 numaralı farı. Yakında kesinlikle ama kesinlikle detaylı yazısını yazacağım. Hiçbir beklentim yokken, aşık oldum resmen rengine. Bu makyajda fırçamı ıslatarak kullandım ve daha metalik bir renk elde ettim. Neyse detaylarını yakında yazarım zaten :)

Ruj yerine ise Emily'nin 201 numaralı dudak kalemini kullandım.

Genel olarak neler yapmışım?

Kontürleme işlemini mini farda ki mat kahverengiyle, aydınlatma işlemini de krem rengiyle yaptım. 
Gözlerimin gölgesini de yine kahverengiyle yaptım, turuncuyla yumuşattım. 
Onun dışında dudak kalemini sürdükten sonra Catherine Arley rengiyle dudaklarımın ortasına çok hafif pıt pıt yaptım.
Bu kadaar.





Umarım beğenmişsinizdir.

Sevgileer.


Diğer Yayınlar

5 yorum

  1. Maviyi o kadar yerinde ve şık kullanmışsın ki bayıldım. O dörtlü far paletinin aynısı bende var ama senin kullandığın gibi bir görünüm oluşturamadım henüz onunla :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar highlighter arıyorum, meğer yanı başımdaymış. Ya ne güzel kullanmışsın o city color farı hastası oldum. Ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Kontürlemeyi ve aydınlatmayı yaptığın fırçalarını da çok merak ettim canım, bu konuda beni aydınlatır mısın? Ayyy çok hoşuma gidince çenem düştü kusura bakma :))) Bu arada bana da gelsene... :)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok teşekkür ederim tatlı yorumların için, ne çenesi düşmesi canım şurda birbirimizden bişeyler öğrenicez sonuçta :))
    Eğer göz bazı kullanirsan renkler daha belirgin olacaktır ve az az kullanarak çoğaltırsan daha güzel duracaktir. Fırçanı biraz ıslatırsan city color da ki o krem renginin ışıltısını daha iyi yansıtırsın tatlım. Ve komik olacak ama sevgililer günü alışveriş yazıma bakarsan oradan aldığım fırçayla uyguladım aydınlatıcımı :)) sevgileer.

    YanıtlaSil