CİLDİMİ GÜNEŞTEN DEXPANTONNE SUN LOTİON 'LA KORUYORUM

by - Temmuz 15, 2015

Merhabalar,

Blogu ilk açtığım zaman ilk post olarak sun ozon güneş kremi'ni yazmıştım. Ve inanır mısınız en çok okunan yazım oldu. Bakmak isterseniz buradan okuyabilirsiniz.

O yüzden artık başka bir güneş kremi yazısı daha gelmeli dedim.
Bugün ki yazımda Dexpantonne Sun Lotion kremininden bahsetmek istiyorum. 


Cilt yapım hassas ve en kötüsü güneşe alerjim var. Güneşten kendimi korumadığım zaman cildim de ben'ler çıkmaya başlıyor. O yüzden her yaz güneş kremi arayışına girerim.Ben bu ürünü eczaneden 40 TL'ye aldım fakat internette çok daha ucuza satıldığını gördüm. 

Daha önceleri 90 spf'li güneş kremleri kullanıyordum, artık sadece 50 spf'li üretiliyormuş. Özellikle güneş kendini hissettirmeye başladığı anlar yüzüme yüksek faktörlü kremler uygulamaya özen gösteriyorum. 


Güneş kremimizin ambalajı oldukça kullanışlı ve sağlam. Kapağı çevirmeli şekilde açılıyor böylece çantanıza vs. dökülme riskini ortadan kaldırıyor. 
Ürünün 3 yıl kullanım süresi var. Bu da sizi 2 yaz kadar idare edecektir. Ambalajı güneşe tuttuğunuz zaman içinde ne kadar ürün kaldığını da zaten görebiliyorsunuz.


Her ne kadar losyon dese de krem kıvamında. Sanırım losyon denmesinin sebebi ciltte parlama yapmıyor olması. Kokusu hoş, sürümü kolay, emilmesi güzel fakat ne kadar iyi yedirilse de beyazlık bırakıyor biraz
 Makyaj altına uygulamak için ideal,makyajınızı oynatmıyor. 

Benim için en önemlisi,başta da dediğim gibi cildimde yeni benler oluşmasını engelledi. Severek kullandığım bir güneş koruyucu oldu.
Unutmayın en güzel giysimiz cildimiz ve ona iyi bakmalıyız.
Sevgiler.

Diğer Yayınlar

6 yorum