1944 YILINDAN BU YANA KULLANILAN KREM - BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ

by - Ekim 02, 2015


Merhabalaar,

Uzun zaman önce elime geçmesine rağmen kullanmakta ve yorumlamakta geciktiğim bir kremden bahsetmek istiyorum sizlere. Aslında herkesin evinde bulunan, 1944'den bu yana bir geçmişi bulunan bu krem; Bepanthol Cilt Bakım Kremi


İçerisinde Paraben, Renklendirici ve Parfüm içermiyor. Bu özelliklerinden dolayı gözüm kapalı kullanabiliyorum. El ve yüz için kullanılan bu kremi ben ellerim ve pul pul duran bacaklarımı nemlendirmek için kullanıyorum. Yağlı ciltli olduğumdan dolayı cildimde kullanmaya biraz korksam da su bazlı olması beni biraz olsun rahatlatıyor. Fakat altını çizerek söylemeliyim ki kokusunu hiç sevemedim. Bu yüzden yüzümde kullanmaya tahammül edebileceğimi zannetmiyorum :))


Ayrıca içerisinde B5 vitamini bulunduruyor. Kafalarda soru işareti oluşturan bir diğer konu ise içerisinde B5 olmasından dolayı kıllandırmayı arttırıyor mu oldu. Ben yüzümde sadece bıyıklarımı sir ağdayla aldırdıktan sonra tahriş olup sivilcelenmemesi için bıyık bölgemde kullandım. Onun dışında yüzümde kullanmadım fakat vücudumda da ekstra bir kıllanma yaşamadım. 
Tabi ki herkeste bu tepkileri aynı olmayabilir.


Su bazlı olduğundan dolayı emilmesi hızlı, yağlı bir his bırakmıyor, nemlendirmesini yeterli buldum. Özellikle kış aylarında kullandığım Excipial Hydro Kremime destek olucağını düşünüyorum. Eğer Excipial kreminin yazısını da okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz

Sevgilerle...


Diğer Yayınlar

0 yorum