GRATİS İNDİRİMİNDEN NELER ALDIM?

by - Kasım 22, 2015


Merhabalaar,

Fotoğraf çekmek için gün ışığını yakalamayı bir türlü beceremiyorum. Yarasalar gibi gece yaşıyorum resmen.

Gratis, 2 gün indirim yeter size demiş hal böyle olunca da izdiham oluştu mağazalarda!

Renkli kozmetik ürünü almamayı hedeflediğimden alışverişimi ikinci güne bıraktım. Maksat aradım, bulamadım diye kendimi rahatlatmaktı. Öylede oldu, mağazalar resmen yağmalanmıştı. Sıra bekleyen erkekler 'Sanki bedava veriyorlar!' demekte haklıydı yani.

İndirimde en büyük hedefim günlük kullanabileceğim bir parfüm almaktı. İki tane gratis mağazasına girdim ürünlerin ya testerları yoktu yada ürünler kalmamıştı.

Gratis %40 + %10 indirim yaptı ve insanlarda 'Aaa! %50 indirim varmış!' algısı yaratmaya bayılıyor. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim çoğu ürünün fiyatı arttırılıp indirilmişti. Örneğin; 9.90 TL olan Elseve mucizevi yağ, 15 TL üzerinden hesaplanıyordu? O yüzden kısa ve öz ihtiyaç alışverişi yaptım.

Fiyatlar %10suz indirimli halidir.

Garnier'in bu kendinden açıcılı saç boyasıyla, geçen gün dip boya yaptım ve sevdim. O yüzden de 3 tane stokladım. Fiyatı; 5.70 TL

Pantene doğal sentez şampuan ve saç kremini daha önceden severek kullanıyordum. Doğal sentez adı altında Yağ Terapisi serisi çıkmış. Saç kremini denemek amaçlı aldım. Fiyatı; 5.10 TL

Tam bir yara bandı canavarıyımdır. Ayakkabılar hep ayağımı vurduğu için sürekli elimin altında bulundururum. 30lu paket aldım. Fiyatı; 1.50 TL

Törpümü Antalya'da unuttuğum için hemen sepete attım fakat şu arkasındakinin ne işe yaradığına dair hiç bir bilgim yok aydınlatırsanız sevinirim :) Fiyatı, 1,75 TL

En son olarak başka bir Gratis'e girdim ve bu parfümden iki tane kalmıştı, testeri da vardı. Hoş, çiçeksi bir kokusu var ve Edp yani oldukça kalıcı. Fiyatını da gördükten sonra zaten kendimi tekrar kasa kuyruğunda buldum. Fiyatı, 18 TL

Tabi kuyruğu beklerken yediğim içtiğim su, kahve, gofreti saymıyorum :)

Umarım istediklerinizi alabilmişsinizdir

Sevgiler.

Diğer Yayınlar

0 yorum