HUNCA CARE - DEFNE VE SARIMSAKLI ŞAMPUAN

by - Ocak 16, 2016

Merhabalaar,

Saçlarımı boyattığımdan beri saç bakım düzenim oldukça değişti. Sürekli yeni ürünler denemeye çalışmamda çabası. Saç boyasıyla birlikte saç dökülmelerim de arttı. Saç dökülmelerinin başka sebepleri de olabilir merak ederseniz saç dökülmelerinin sebepleri ve çözümleri yazımı da okuyabilirsiniz.

Bugün bahsedeceğim ürün; Hunca Care - Defne ve Sarımsaklı Şampuan




Sarımsağın saç çıkarıcı, Defnenin ise saçın uzamasına yardımcı olduğunu biliyoruz. Hal böyle olunca 2'si bir aradayken denemeye karar dedim ve Cosmetica indiriminden 7 TL gibi bir fiyata aldım. Normal fiyatı da zaten 9 TL falandır diye düşünüyorum. Üstelik ürün 700 ml. Anlayacağınız tam bir aile boyu şampuan. 



Sarımsak olunca işin içinde kokusunu merak ediyor insan. Bana kalırsa ilacı andıran bir kokusu var. Buram buram parfüm kokmaması iyi, hafif bir kokusu var.

Artılarına eksilerine gelirsek eğer; saçımı inanılmaz derecede sertleştirdi, saç kremiyle bile zor açıyordum. Bunun dışında saçımı güçlendirdiğini düşünüyorum. Dökülmesinde bir farklılık görmedim. Saçlarım zaten çabuk uzadığı için uzatması konusunda yorum yapmam çok doğru olmaz diye düşünüyorum. En büyük artısı olabilecek şey ise Paraben içermemesi. 

Eğer tekrar alırmısın? diye sorarsanız. Alacağımı düşünmüyorum.

Diğer Yayınlar

12 yorum

  1. Sarımsaklı şampuanlardan kız arkadaşım çok denedi ama memnun kalmadı hiçbirinden

    YanıtlaSil
  2. Sarımsaklıı mı? şampuan mı? sorusunu bana sordurtmuştur...

    YanıtlaSil
  3. galiba kötü bir ürün :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmedim ama seveni de çok fazla, Sönük saçları olan memnun çünkü hacim katıyor

      Sil
  4. Ürün incelemelerinizi takipteyim.

    YanıtlaSil
  5. Sarımsak kokarmıyız ne dersiniz....

    YanıtlaSil
  6. Benim şuan kullandığım bir ürün. Saç dökülmesi yok ama önlem amaçlı :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar ürünü yeni kullanmaya başladım saç dökülmesi oldukça fazla kan taraması yaptırdım bana c vitamini eksikliği var dedi bende aylık olarak c vitamini kullanıyorum peki bu sampuanın faydasını görür muyum sizce bana yardım eder misiniz

    YanıtlaSil