COSMETİCA İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

by - Ağustos 28, 2016

Merhabalaar,

Cosmetica 13. Yılına özel %70'e varan özel bir indirim yaptı! 

Biz kozmetik severler de bayram ettik tabi ki. Kendimi şartlamıştım bir şey almayacağım diye ama karşı koyamadım. Yinede frenledim kendimi. Bu kadarla kurtuldum.



Alışverişimin en pahalı ürünü Loreal True Match Fondöten. Biraz bronzlaştığım için Golden Beige rengini tercih ettim, umarım fazla sırıtmaz. Fiyatı: 19,90 TL

Diğer pahalı ürün ise Note Full Coverage Concealer. Kesinlikle denemek istediğim bir üründü. %60 indirimi kaçıramazdım. Fiyatı: 10,90 TL

İtiraf ediyorum sırf ucuz diye aldım ama fırçası gerçekten güzel, neyden bahsettiğimi anlamışsınızdır. Cecile Sexy Volume Maskara. Fiyatı: 4,90 TL

Duştan sonra saçımı açmak için mutlaka sıvı saç kremi kullanmam gerekiyor, o yüzden de bu devasa boydaki Bioflex Mavi Suyu'nu aldım. Fiyatı: 4,80 TL

Belli bir miktar alışverişe indirimli ürünler vardı. Alix Avien Kajal göz kalemi 2 TL'ye düşüyordu. Onu da stokladım bakalım.

Bence karlı bir alışveriş oldu. Neredeyse True Match indirimsiz fondöten fiyatına tüm alışverişimi yapmış oldum :)
 Sevgiler...

Diğer Yayınlar

2 yorum