ORGANİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

by - Mayıs 09, 2017

Merhabalar,


Sizlere her derde deva bir üründen daha bahsetmek istiyorum bugün; 
Organik Hindistan Cevizi Yağı

Yemekten tutunda, saçınıza, elinize, yüzünüze her yerinize süre bildiğiniz ve hepsinden de fayda gördüğünüz bir yağ düşünün. Zeytinyağının da aynı işlevleri gördüğünü söyleyebilirim. Fakat Hindistan cevizi için; o kadar da vıcık vıcık olmayan, yıkama hissi uyandırmayan ve eminim ki daha hoş kokan versiyonu diyebiliriz.

Açık konuşmak gerekirse yemeklere katmaya cesaret edemedim, sonuçta kokusu baskın bir yağ ve hangi yemeğe yakışır bilemedim. Belki bir gün sağlıklı beslenmeye falan başlarsam smootielerime koyabilirim. Buraya bir parantez açmak ve hayaller hayatlar demek istiyorum...

Şimdi başlayalım tepeden tırnağa ne için kullandığımı incelemeye.

SAÇ; 

Malum bende saç çok fazla, o yüzden tüm saça uygulayıp arındıramamaktan biraz korktuğum için genellikle duş sonrası nemli saç uçlarıma az miktarda uygulamayı tercih ediyorum. Gerçekten güzel bir parlaklık veriyor. Ama parlaklık katıyor diye siz siz olun bol bol sürmeyin sonra insanlar saçlarına ne sürdün öyle diye yadırgayan gözlerle size bakıyorlar. Saçlarımdaki değişimi görmek isterseniz Yanmış saç bakımı yazımı okuyabilirsiniz.

YÜZ: 

Bir kaç kere yüz makyajımı çıkarmayı denedim fakat hoşuma gitmedi. Cildimi fondötenden arınmış hissedemedim. Ama göz makyajını çıkarmada oldukça başarılı, waterproff maskarayı bile kolaylıkla çözüyor. Aynı işlevi vazelinde görüyor gerçi ama sonuçta bu organik bir ürün. Dudaklara sürmeyi de sevemedim çünkü dudakta hızlı emilmiyor ve o yağlı his beni huzursuz ediyor.

VÜCUT: 

Cildi nemlendirmesi muazzam. Özellikle lazer epilasyon sonrasında vücudum aşırı kabarıyor ve hindistan cevizi sayesinde yatıştırıyorum, hiç body buttera falan gerek kalmıyor alıyorum avucuma istediğim gibi sürüyorum. Ayrıca çatlaklarım oluşmasın diye önlem amaçlı karın, basen, bacak ne varsa sürüyorum. Dudaklar için söylediğimi vücut için söyleyemem çünkü ciltte emilmesi gayet hızlı.

Emilmesi kolay, verdiği nem yeterli, hissettirdiği yumuşaklık güzel, kokusu harika daha ne isterim ki!


Fiyatı; 48 TL

Fiyat olarak belki başta pahalı gibi görünebilir ama kesinlikle hemen bitecek bir ürün değil. Fiyat performans açısından da kesinlikle başarılı. Keşke yüksek paralar verdiğimiz herşeyden de bu kadar memnun kalabilsek. Dikkat edilmesi gereken önemli nokta ise aldığınız hindistan cevizinin gerçekten organik olup olmadığı. Organik hindistan cevizinin normalde katı, beyaz kıvamda olması yani donması gerekiyor. Ben yağımı şuana kadar hiç sıvı hale gelicek kadar erimiş görmedim. Ve normalde de katı halde muhafaza etmek gerekiyormuş. Bilginize hanımlar.

Sevgilerle...


Diğer Yayınlar

20 yorum

  1. hindistan cevizine bak sen, nelere iyi geliyormuş :) tek başına tadı iyi değil ama kozmetik olarak yararlı bir ürün sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda en popüler olan ürün diyebilirim :)

      Sil
  2. Organik bulmak çok zor. hatta imkansız...

    YanıtlaSil
  3. hep sevmişimdir hindistan cevizinin kokusunu koku bile faydanın ne denli olduğunu gösteriyor :)

    YanıtlaSil
  4. hindistan cevizinin herseyi faydali

    YanıtlaSil
  5. deneyecegim teşşekürler.

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler kardeşim

    YanıtlaSil
  7. Faydası çok fiyatı ucuz şifa deposu maşallah Hindistan cevizi diyip geçmemek gerek

    YanıtlaSil
  8. Son zamanlarda oldukça popüler bir ürün, kesinlikle denenmeli. Organiğini satıyor olmanız süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlamışsınız satışını yapmıyorum ama evet oldukça popüler

      Sil
  9. ben saçlarım için kullanıyorum hindistan cevizi yağını harika oluyor

    YanıtlaSil
  10. Ben de çok faydasını gördüm bu besinin. Tavsiye ederim denemek isteyen insanlara.

    YanıtlaSil