GERİ DÖNDÜM!!

by - Eylül 17, 2019

Merhabalaar,

Uzun zamandır buralarda yoktum. Beni çook eskilerden takip edenleriniz hala aramızda varsa belki hatırlıyordur sitemi .com uzantılı hale getirmiştim. Aslına bakarsanız o işlerle ben ilgilenmiyordum. Malum sebeplerden ötürü o işler bana kalınca yanlışlıkla blogu ve instagram hesabımı silmiş bulundum. Neredeyse 1 yıl ulaşılamayan bir site olarak kaldı burası. Sonra artık canıma tak edince ordan araştır burdan bul derken tekrar blogspot.com olarak geri kazandım sayfamı. E sizlerden de güzel bir desteği hak ettim bence ne dersiniz?

Artık burada ve instagramda bende varım!

İnstagram'dan takip etmek isterseniz, tam buraya tıklayarak sayfama abone olabilirsiniz.
Facebook'tan takip etmek isterseniz, tam buraya tıklayarak sayfama abone olabilirsiniz.
Blog'umu takip etmek isterseniz, tam buraya tıklayarak sayfama abone olabilirsiniz.

Diğer Yayınlar

0 yorum