NUDE OJE ARAYIŞINDAKİLERE ; FLORMAR 344 NUMARA

by - Haziran 13, 2014

Merhabalaar,


Temiz ve bakımlı duran eller her zaman ilgi odağı olmayı başarmıştır. Kırmızı oje kadar, nude tonlarında ki ojelerle de bunu yakalamak mümkün. Sonunda ben nude ojemi buldum. Sende abartma her markanın nude renkleri var diyebilirsiniz ama önemli olan tırnaklarınızda duruşu ve ten renginize uyumlu olması. Ben elime en yakışanı flormarda buldum. Flormar 344 numara. Tırnağınıza hafif bir parlaklık katıyor ve tam örtücü! ama ben tek kat uygulamayı seviyorum. Tırnakta tamamen homojen yayılıyor, sürme izi kalmıyor. Zaten oldukça akışkan. Oldukça da dayanıklı. Bu benim ojemin 3.günü ve soyulma olmadı! Umarım beğenirsinizz. 




 NOT: Çok küçük yaştan beri tırnak yemenin dezavantaji; yamuk parmaklar.

Sevgileer.

Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. Bu ojeden bende de var :) Gerçekten tırnaklarda çok hoş duruyor.Sana da çok yakışmış.En sevdiğim nude ojelerimden biri ama bitmek üzere :D

    YanıtlaSil
  2. Sende tam bir oje delisisin :D
    Pek bulunmuyor yaa bunlar

    YanıtlaSil