VLOG / ESKİŞEHİR-ANTALYA YOLCULUGU

by - Haziran 10, 2014

Merhabalaar,

Ayağım kırıldı, vizeler başladı sonrasını finaller takip etti falan derken, finallerde bitti ve Antalya'ya dönme vakti geldi de çattı bile.

Eskişehir'de havalar ne kadar soğuk olsada Antalya yazı çoktan getirdi. Bu yaz staj yapacağım için kıyafetlerimi ona göre ayarlamak zorunda kaldım. O yüzden eşyalarım da baya baya fazlaydı. Tek başıma otobüsle dönmeyeceğim için çok mutluydum. 

Öğle saatlerinde Eskişehir'den yola çıktık. Yollar sanırım haftaiçi olduğundan sakindi. Aslında sürekli gidip geldiğim bir yol fakat bugün havanın büyüsüyle daha bi güzel geçti yolculuğum. Bende sizler için elimden geldiği kadar fotoğraflamaya çalıştım. Umarım beğenirsinizz. 



 Annem küçükken beni okula gidiyorlar diye kaldırırdı, ne çabuk büyüdük yahu!


Biz yolculuğa devam ederken bi yerlerde yağmur yağdığı aşikar.




Sadece belli arazilerde özel izinle yetiştirilen haşhaş tarlaları.



2 saat sonra Afyon'a geldik. Özdilek'te bir çay molası verdik. Kaşla göz arasında annemle Afium'u da gezdik.





Uzun bir yol boyu bizleri takip değirmenler...


Yağmurda öyle.

4 saat kadar sonra Burdur'da yemek molası verdik tekrardan.
Burdur gölünün suyu baya azalmış geldi bana.




 Bütün o yağmuru, kötü havayı sanki biz görmemişiz gibi güneşli ve sıcak bir Antalya karşıladı bizi.

Umarım beğenmişsinizdir.
Sevgileer.

Diğer Yayınlar

0 yorum