RİMMEL LONDON MATCH PERFECTİON

by - Kasım 09, 2014

Merhabalar,

Herkesin bir fondöten arayışı vardır. Özellikle ciltle ilgili sorunlar varsa, bir türlü doğru fondöteni bulamayız. Her cilt yapısına göre elbette üretilen fondötenler var fakat herkeste aynı etkiyi göstermiyor. 

Benim karmadan yağlıya dönük bir cildim var. Hatta bazen sivilce lekelerim yüzünden soyucu krem kullandığımda aşırı kuru bir cildimde olabiliyor.

Benim her cilt yapısı için önerebileceğim tek fondöten ise;

Rimmel London Match Perfection


Fiyatı: 20TL

Fotoğraftada gördüğünüz gibi artık yazıları bile silinmek üzere. Günlük makyajlarım da sürekli elimin gittiği bir ürün. Hatta yazısı yazılmakta bile geç kalınmış bir ürün.

Ürün cam ve pompalı şişede. Pompalı olması çok büyük avantaj olmuş bu ürün için çünkü aşırı sıvı yapıda. Pompasına basarken bile dikkatli olmak gerek yoksa baya bir ürün fışkırabilir. Tek pompası tüm yüzüme uygulamaya yeterli oluyor. Ben fırçayla uyguluyorum fakat süngerle de iyi sonuç alınıyor.

 (Fotoğrafta filtre yok.)

Fotoğrafta da görüldüğü gibi sivilce lekeleri var cildimde. Pudramsı bir yapısı var. 18 spf içeriyor. Bendeki 100 ivory rengi, cildimle oldukça uyumlu oldu. Yüzümün tamamına tek pompayla uygulanmış hali böyle.  Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru. Günlük kullanım için bence ideal bir kapatıcılık. İki kat uygulamada daha iyi sonuç alıyorsunuz. Ve ürün çok sıvı halde olduğu için ciltte ağırlık yapmıyor. Maske görüntüsü yaratmıyor. 

Kalıcılığı pudra uygulanmazsa 3-4 saat kadar dayanıyor, sonra renk eşitsizlikleri ortaya çıkabiliyor malesef. Pudrayla uygulandığı zaman 5-6 saat yüzümde oynamadan kalıyor. Zaten pudrasız, fondöten kullanmakta biraz garip oluyor sanki. 

Bazı şikayetler duydum bu fondötenle ilgili onları da sizle paylaşmak istiyorum. Kimisinde çok parlama yapmış, kullanılmayacak kadar...

Evet, parlama yapıyor. Özellikle yağlı ciltliyseniz her fondöten belli bir süre sonra T bölgesinde parlamaya yol açar. Ben her fondöten de yaşadığım kadar bir parlama yaşadım. O da pudrayla üstesinden gelemeyecek kadar değildi. Kapatıcılığına bakınca parlamasını çokta dert etmedim açıkcası. Başta da söylediğim gibi her ürün her cilt yapısına uyum sağlayamaya biliyor.

Rimmel London  Wake me up fondöten yazısını okumak için buraya alalım sizi.

Sevgiler.

Diğer Yayınlar

0 yorum