RİVAL DE LOOP - CONCEALER PALET

by - Mayıs 18, 2015

Merhabalaar,

Haftasonu yazı yayınlayamadım, çünkü bilgisayarım bozuldu! Oraya bir 60 liracık sıkışmış da...
Dönemin sonuna geliyoruz vee perşembeye kadar dersim yok. Günleri karıştırdım resmen,bugünü pazarmış gibi yaşıyorum. Bakım günü ilan ettim kendime.

Yeni şeyler deniyorum, bakalım faydasını görürsem detaylıca burada sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.

Gecikmeli de olsa bugünün konuğu;

Rival de Loop Young Concealer Palette



Bu paleti almak hiç aklımda yokken yılbaşı indiriminde sepete atmıştım. Fiyatını hatırlamıyorum malumunuz çok zaman geçmiş fakat indirimsiz en fazla 10 TL civarındadır.

Renkleri açıklamak gerekirse;

Yeşil kısım kızarıklıkları nötürlemekte kullanılıyor.

Yeşilin üstüne de yanında bulunan rengi uyguluyorsunuz.

Yeşilin altındaki renk ise göz altı morluklarını kapatmada kullanılıyor.

Diğeri ise aydınlatıcı olarak kullanılıyor.

Bu açıklamalardan sonra gelelim benim kendi yorumlarıma;



Yapıları oldukça katı ve kalın. Kesinlikle elinizle uygulamanız gerekiyor çünkü ısıyla yumuşuyor. Diğer özelliği ise pudramsı bir yapısı var ve sürdüğünüz zaman iyice yedirmeniz gerekiyor.

Yeşil rengini sevemedim. Yeşil rengi cildime sürdükten ve üstüne de yanındaki rengi uyguladıktan sonra o yeşil, mor gibi garip bir renge dönüşüyor. Siz sivilce lekesi, kızarıklık kapatayım derken 
'Bak,ben buraya bir sürü şey sürdüm! ' diye bağırıyor.

NOT: Göz bazı uyguladıktan sonra, farın rengini belli etsin diye renkli göz makyajlarımın altına uyguluyorum.

Palete bakınca anlaşılacağı gibi bir diğer kullanmadığım ise aydınlatıcısı. Fazla simli, fazla parlak çok yapay bir görüntü sağlıyor. Çok çok hafif uygulamak gerekiyor.

Kusursuz göz altları istediğimde ise diğer iki rengi karıştırarak kullanıyorum. Üstüne mutlaka likit bir kapatıcı daha geçiyorum ve hemen pudralıyorum yoksa çizgilere dolma yapıyor. Ve kullanmadan önce mutlaka elinizle ısıtın öyle uygulayın diyorum ben.

Yani çok severek kullandığım bir palet olmadı malesef.
Tekrar alır mıyım? Almam. 
Diğer markalara daha fazla paralar vermediğim için seviniyorum açıkçası.

Sevgiler

Diğer Yayınlar

0 yorum