TÜM DETAYLARIYLA H&M ALIŞVERİŞİM

by - Haziran 07, 2015

Merhabalaar,

Benim için tatil bugün itibari ile başlamış oldu. Antalya'ya gelir gelmez, annemin benim için yaptığı H&M alışverişi ganimetlerini mıncıklama fırsatı buldum.
Hadi beraber inceleyelim...


Toplu görüntüsü bu şekilde.

H&M allıklarının pigmentlerinin çok iyi olduklarını fakat biraz fazla tozuttuklarını okumuştum daha öncesinde ve alıp almamak arasında kalmıştım hep. İyiki de almamışım, istediğim bütün renkleri indirimde kapabildim. Hem de 3 TL ye.
Sol baştan; Tawny Rose, Dazzling Peach, Sweet Rose, Pink Dahlia


Tende duruşları bu şekilde.Sadece soldan ikinci ışıltılı.

Renkler yakın gibi dursalar da aslında oldukça farklılar. İşte daha detaylı fotoğrafları.


Stick allığında ise Rosy Cheeks rengini seçtim. Yumuşacık dağıtması oldukça kolay.


Stick allığın fiyatı da 5 TL

O zaman sıra H&M bronzer'a gelsin.


Evet allıklar gibi biraz tozutsa da bu kadar doğal duranını görmedim ben. Hatta koyu olanını istemiştim, annem de yakışmaz diye Gorgeous Tan rengini almış. Laf aramızda iyiki de bu rengini almış. fotoğrafta küçük gibi durduğuna bakmayın avucumu kaplayacak kadar büyük.

Bronzing powder fiyatı 5 TL.

Uygulanmış ve dağıtılmış halini görüyorsunuz. Ben çok sevdim. Ömür boyu kullanacak kadar bronzerım oldu. Annem sağolsun iki tane almış ahaha.

Şimdi gelelim farlara.

Palet fiyatı 5 TL

Allıklar ne kadar pigmentli ise farların da pigmentinin bir o kadar az olduğunu biliyordum. Ama renklerine karşı koyamadığım Pink Nudes ve Soft Nudes paletlerini almasını istedim annemden.


Pink Nudes Palet
 Renklerin ihtişamını yakından görüyorsunuz dimii?


Tende duruşu ise bu şekilde malesef. Neredeyse sırf sedefleri görünüyor. 

Soft Nudes Palet


Pink nudes paletine göre renklerini daha iyi veriyor. Özellikle yukarıdan ilk 3 rengi sevdim.

Aldığım tek dudak ürünü ise Lip Pen, Love That Pink
Önce ismiyle dikkat çekiyor sonra da yaza damga vuracak pemlerde yerini alıyor.

Fiyat, 3 TL

Vee bu alışverişin bingosu; FIRÇALAR
Her ne kadar bütün göz fırçalarını adeta yağmalasalar da anneciğim de bana 3 tane fırça kapmış.

Üst baştan 3 TL, 1 TL, 5 TL

H&M'ler de indirim, ürünler bitene kadar devam ediyor bayanlar. Allık, bronzer vs. bulma şansınız hala devam ediyor sayılabilir. Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir.
Sevgiler.




Diğer Yayınlar

0 yorum