BEN 23 OLDUM!

by - Temmuz 03, 2017

Merhabaa,


Ben 23 oldum.

Doğum günüme yakın bir zamanda mutsuz edici olaylar yaşamış olsam da, bütün bunların yeni bir başlangıç olmasını istemekten başka bir şey dileyemiyorum malesef.

22 yaş,

Hayatımın en büyük cesaretini gösterdiğim bir yaş oldu. Çok sevmeyi, sevilmeyi, güçlü durmayı, sabır göstermeyi, en çokta kendimi ifade etmeyi başardığım bir yaş oldu.

Hayatımda büyük değişikler oldu. Üniversiteden mezun oldum, bambaşka bir şehirde yüksek lisansa başladım, aşık oldum, yeni bir düzen kurdum, yeni insanlar tanıdım, çok ağladım, bir o kadar da güldüm.

Benim büyüdüğüm yaş oldu 22.

Yeni yaşım bana bilgi, mutluluk, yenilikler getirir umarım.
23 bana; yeni yollar açacak, kendimi geliştirecek,  güzel başlangıçlar sağlayacak buna inanıyorum.

Diğer Yayınlar

2 yorum