SİGNAL WHİTE NOW TOUCH

by - Temmuz 16, 2017

Merhabalar,


İlk izlenim her zaman önemlidir değil mi? 
İlk görüşmede her insanın dikkat ettiği bazı şeyler vardır. Benimkilerde dişler!

Benim gibi takıntılı olan insanları heyecanlandıran, anında beyazlık sağladığını iddia eden Signal yeni diş kalemini piyasaya sürdü. İnceleyeceğimiz ürün;

Signal White Now Touch



Signal, bildiğiniz üzere ağız ve diş bakımı konusunda uzmanlaşmış, başarılı markalarından birisidir. Bu konuda sağladığı güvenden dolayı ürün hakkında pozitif düşüncelere sahiptim. Piyasada bir çok diş kalemi bulunmakta ama bu ürünü diğer diş kalemlerinden ayıran devamlı kullanımda bir beyazlık sağlama vaadinin olmaması. Yani kısaca anı kurtarmalık bir ürün. Hal böyle olunca da anı kurtardığına göre oldukça başarılı diye düşündüm ve yüksek fiyatına rağmen alma cesaretinde bulundum.

Nasıl kullanıldığına bakalım;

Ürünü çalkalayıp, ucundaki kısıma beyazlatıcı madde gelinceye kadar arkasındaki butona basıyoruz, 3 - 4 defa basmak yeterli oluyor. Sonra dişlerinizi kurulamanız gerekiyor. Dişleri kuru tutmak oldukça zor oluyor bu arada. Çıkan ürünü üst dişlerde yukarıdan aşağıya, alt dişlerde de alttan yukarıya olacak şekilde her dişe ayrı ayrı uyguluyorsunuz. 1 Dakika kadar kurumasını bekliyorsunuz. İşlemimiz bu kadar.

Uygulama sırasında;

Uygulamayı yaparken her dişe eşit miktarda uygulamanız gerekiyor çünkü dişinizin üzerinde ince katmanlar meydana getiriyor. Diş diplerine dikkat etmek gerekiyor çünkü katman katman bir görüntü oluşuyor. Diş diplerine yakın uygulamak ise oldukça zor çünkü dişlerin kuru olması gerekiyor. Sıvıyla temas ettiği an diş etinizi yakıyor ve kalemin ucu ürünü düzgün uygulamıyor, kaleminde ucunu kurulayıp tekrar ürün basmak gerekiyor. 

Beyazlatıyor mu?

Dişlerinize sürdüğünüz her katman dişlerinizi biraz daha beyazlatıyor. Bembeyaz yapıyor mu? tabi ki hayır, çok hafif bir beyazlık katıyor ve bence dişleri matlaştırıyor diyebilirim. 

Ne kadar süre dişte kalıyor?

Dişlerinizi tekrar fırçalayıncaya kadar kalıyor. Bir şeyler yiyip içince geçmiyor yani. Merakıma yenik düştüm ve tırnağımla kazıdım, hemen çıktı. Katmanı ince şekilde uygulamak o anlamda avantaj sağlıyor fakat bu seferde beyazlatmıyor.

Kısacası farklı bir ürün girişimi olmuş ama verdiği vaatleri kesinlikle karşılamıyor ve fiyatı oldukça yüksek. Tekrar alırmıyım diye soracak olursanız, kesinlikle almam. 

Sevgiler...


Diğer Yayınlar

2 yorum

  1. takip etkinliği ile keşfettim bu güzel blogu ve hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...


    http://soslubadem.blogspot.com.tr/


    bu arada paylaşım içinde teşekkürler , çok merak ediyorum bu ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum sayfana :)
      Fazla abartılan bir ürün oldu kesinlikle

      Sil