MAYBELLİNE PUSH UP ANGEL MASKARA

by - Ağustos 29, 2017

Merhabalar,

Bugün Maybelline Push Up Angel maskarasından bahsetmek istiyorum.




Maskara seçiminde hayal kırıklığına uğramak çok kolaydır. Çünkü hepsi bir arada olsun isteriz. Angel'dan beklentiniz siyahlık, hacim ve dolgunluk ise yazının devamını okumanıza gerek yok, sizi buradaki (Tık Tık) maskara yazısına alabilirim.



Hakkında o kadar çok konuşuldu ki, bir de benden duyun istedim. Bir anda farklı fırça yapısıyla dikkatleri üzerine çekti. Hatta bir çok kişi üst kirpiklerine uygulamaya korkmuştu. İnce, hafif bombeli, minik tutucu fırçalara sahip. Bakıldığı zamanda alt kirpikler için biçilmiş kaftan şeklinde bir fırça yapısına sahip. Gel gelelim üst kirpiklerde nasıl?


Tek kat uygulanmış hali.

Klasik maskara fırçası anlayışını bozan Angel, alıştığımız tombul fırçaları kullanmaktan çok daha kolay. İnce olması sebebiyle ilk başta bir kaç kere göze sokma riski yaşansa da alışınca kullanım kolaylığı sağlıyor. Üstündeki kısalı uzunlu plastik kıllar sayesinde kirpikleri dipten uca yakalıyor ve adeta tarıyor. Bu sebeple tek tek ayrılmış uzun kirpiklere sahip oluyorsunuz.

İki kat uygulanmış hali.


Tek kat uygulamak bile doğallık sevenler için günlük kullanımda yeterli. Kirpik yapısına da bağlı ama ikinci katta adeta kaşa değen kirpiklere sahip oluyorum ben. Tek kat uygulamanın tek eksisi ise kirpiklerde yeterli tutuculuğu sağlamıyor ve gün içinde kirpiklerde ki o uzunluk biraz kendisini salıyor. İkinci katta hiç bana mısın demiyor taş gibi duruyor ama.

Rimeller ilk açıldığında ıslak bir yapıya sahip olur, sonrasında kullanımla birlikte normale döner. Islak yapıda olması kullanımı kolaylaştırsa da bulaşma yapmasından dolayı eksi bir özelliktir. Angel, ilk gün açıldığı gibi hep ıslak kalıyor. Fakat fırçası yönünden bulaşma riski ortadan kalkıyor. Bunu da eklemek isterim.

Kısacası benim sevdiğim ve sürekli elimin gittiği, tekrar alacağım bir ürün oldu.

Sevgiler...

Diğer Yayınlar

0 yorum