BEE BEAUTY DUŞ JELLERİ (COFFEMANİA & STRAWBERRY CUPCAKE)

by - Eylül 26, 2017

Merhabalar,

Havalar böyle sıcak giderken, her gün duş almak dışında başka bir şansımız kalmıyor.
En çok hangi bakım ürününü kullanıyorsun diye sorsalar herhalde vereceğim cevap duş jeli olur. Hal böyle olunca da bir duş jeli yazısı gelmeli diye düşündüm. Duş jelin de çeşitliliği sevdiğimi söylemiştim. Hazır indirimde varken kesinlikle sepete atmalık önerim var size!

Bugün sizlere Gratis'ler de satılan Bee Beauty markasına ait duş jellerinden bahsetmek istiyorum.



Toplamda 5 çeşidi bulunuyor; Kahve, çikolata & portakal, limon, çilek ve en son çıkan vişne.
Şu çeşitlere bakar mısınız, insanın iştahını açmıyor mu ama?

Kokuları da aynen öyle, insanda tadına bakma isteği uyandırıyor. Çeşit fazlalığının yanı sıra en güzel yanlarından birisi de fiyatının sadece 4,95 TL olması ve indirimde 2,95 TL'ye kadar düşüyor olması.

Ben kahveli ve çilekli olanına şans vermek istedim. Limon duş jelin de pek tercihim olmuyor. Çikolata & Portakal sırada bekliyor, vişneli olan ise yeni çıkmış henüz mağazalarda denk gelmedim.



 Açıkçası kahveli duş jeli kokusu harika olsa da tende ağır olur mu diye bir korkum vardı ama korktuğum başıma gelmedi. İnsanı bayıltan, ağır bir kokusu yok. Banyo keyfi yapmak, kendimi şımartmak istediğim zaman tercihimi kahveli olandan yana kullanıyorum.



Çilek kokulusu ise o kadar güzel ki, insanda resmen mutluluk sağlıyor. Sabahları güne güzel başlamak için ideal. Enerji dolu hissetmek istediğimde de tercihim çilekten yana oluyor.

Her ikisininde köpürmesi gayet başarılı, kokuları kalıcı, nem verme konusunda bir tık eksik kalabilirler. Fiyat - performans açısından kesinlikle alınması gereken ürünler.

Sevgiler.

Diğer Yayınlar

0 yorum