SAÇLARIMI NASIL PEMBE YAPTIM? - RENKLİ SAÇ DOSYASI

by - Kasım 20, 2017

Merhabalaar,


Başlıktan anladığınız üzere saçlarımı pembe yaptım! 

Gerçi ben bu yazıyı yazana kadar akıp gittiler ama olsun tüm detaylarıyla renkli saç dosyası karşınızda...


Çocukluktan bu yana her kız çocuğu gibi benimde hayalimdi pembe saçlar, en sonunda cesaretimi topladım ve yapmaya karar verdim. İnternette yaptığım araştırmalar sonucu  Jean Color diye bir marka var ve renk skalası oldukça geniş. Pembenin de bir çok rengi vardı ama ben riske atmayarak direk pembe olanını seçtim. Boyamı N11.com sitesinden şipariş verdim. İndirimle birlikte 20 TL'ye boyamı satın almış oldum. Siz kuaför malzemesi satan yerlerden de temin edebilirsiniz. Kargo 3 gün içinde elime ulaştı.



Boyanın rengi pakette pembe değil, bordo - kırmızı arası bir renk duruyordu ve bu beni korkuttu açıkçası. Kullanımı da direk saça uygulama şeklinde fakat boya o kadar yoğun kıvamlı ki saça sürmek ayrı, onu saça yedirmek ayrı bir dert olurdu. Bende hem boyayı inceltmek hemde rengini biraz olsun açmak amaçlı saç kremiyle karıştırarak kullanmayı tercih ettim. Benim saçım çok olduğu için göz kararı yarım şişe saç kremine yarım paket boya koydum. Siz saçınıza göre ayarlayabilirsiniz.

NOT: İyi ki böyle yapmışım iyi ki! Öyle bir renk oldu ki adeta ateş ediyordu saçlarım. Direk uygulasam nasıl bir renk olurdu ve ne kadar sürede saçımdan akardı bilemiyorum.

Saçımı tutamlara ayırarak boya fırçasıyla uyguladım. Renkten dolayı korktuğumdan 10 - 15 dakika arası beklettim. Belki biraz daha bekletebilirdim, tutmayan yerler olmuş çünkü. Yıkadıktan sonra saçlarımı tararken zorlandım, saçlarım biraz lastikleşmişti ama kuruduktan sonra düzeldiler, sadece ilk yıkamada o şekilde oldu nedenini bilmiyorum.


Ne kadar yıkarsanız yıkayın saçlarınız ıslakken her yeri boyuyor. Saçımı kurutana kadar havlu, t-shirt ne varsa pembe yapmayı başardım. En güzel özelliği ise yıkayınca geçiyor olması! Boyanın kendisi su bazlı olduğu için su ile temas ettiğinde lekelerin tamamı geçiyor. Zaten saçınız kuruduktan sonra her hangi bir şeye renk vermiyor. 

Boyayı şaçlarımın tamamına uygulasam da saçımın koyu olan yerlerine renk vermedi malesef. O yüzden tavsiyem saçınız benimki kadar koyuysa hiç bu işlere kalkışmamanız.


Rengi şişede koyu dursa da aslında aşırı fosforlu bir pembe boyamadan önce iyi düşünün derim. Öyle kolay kolayda saçtan akmıyor. Benim ilk 2 hafta rengi gram oynamadı. Sonrasında fosforu gitti, normale döndü. Şuan ikinci aya girmek üzereyim ve toz pembe rengine döndü. Toz pembe hali bile çok hoşuma gitti tekrar boyamadım öyle geziyorum. 

Benim için macera olmuş oldu, iyi ki yapmışım diyorum en azından içimde kalmadı denemiş oldum. Beğenen de çok oldu beğenmeyen de. Beğenmeyen oldu dediysem rengi çok canlı buldular, şuan herkes halinden çok memnun :)

Sevgilerlee...


Diğer Yayınlar

0 yorum